CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Saturday, August 1, 2009

Stranger

Aduh, aku baru hendak bermesra-mesraan esok di klcc ~ pc fair.
Member aku pula mahu membawa teman nya bersama.
Lagi sekali aku keluar bersama stranger. Kenalan dari internet pula itu.
Once again!! stranger!!
1 saja masalah aku sebenarnya. Aku kurang berkenan betul kalau terpaksa keluar dengan stranger ini. Aku pun tidak tahu kenapa. But, that's me!! Fakta atau hakikat, aku sendiri pun tidak tahu.

Bukan lah aku tidak suka pada stranger sebenarnya, cuma kalau aku keluar bersama teman + ada seorang atau 2 stranger, tiba-tiba aku akan rasa akward pula. Uncomfortable. Itu yang membuat kan aku kurang berkenan sikit pada stranger ini. Sorry lah pada stranger-stranger yang aku kurang berkenan ini ya. Tapi tidak apa lah, memandang kan mereka-mereka ini adalah teman kepada sahabat aku, aku terima saja seadanya. As long as they're happy, i'm happy.

0 Comments:

Post a Comment