CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Monday, July 20, 2009

Harry Potter

Finally ~ 'akhirnya!!' dapat pun aku menonton my favorite movie of all time. Best. Ada humour. Ada cinta. Ada feeling. Ada sedih. Ada gembira. Mungkin ada sedikit bosan especially pada mereka-mereka yang tidak biasa menonton filem ini. Mungkin juga kerana kurang aksi-aksi berlawan antara dua pihak barangkali. Whatever!! Sedikit pun aku tidak ambil peduli. Itu bukan lah tujuan utama aku untuk menonton filem ini memandangkan aku ada lah penggemar filem Harry Potter since Harry Potter 1 lagi. Malah kesemua 7 buku siri Harry Potter pun aku ada membeli dan membaca walaupun setebal 1000 pages. Kalau sudah minat, semua pun ok pada aku.

Lebih penting, aku cuma mahu mengetahui kesinambungan penceritaan Harry Potter kali ini memandangkan aku tidak berkesempatan menghabiskan bacaan buku siri ke-6 seperti yang dipertontonkan sekarang. Masa bukan tiada, cuma aku mengisi masa itu dengan membuat perkara lain. Terlalu banyak perkara yang aku perlu buat dan lakukan.


Seperti biasa, teman sepanggung aku adalah si Wanie dan si Nathrah. Mereka berdua ini adalah sahabat baik aku since aku di damansara lagi. Maklum lah, kami menginap di bawah satu bumbung yang sama. Under one roof lah katakan. But this time it's a bit awkward sebab si Nathrah membawa 2 orang teman nya menonton bersama kami. 2 guys. Strangers. Uh, i don't really like hanging out with strangers. But , since they're my friend's friends, so i'm cool with that. Just a bit weird lah.

Tapi itu tidak menjadi masalah kepada aku. Yang penting aku dapat menonton filem kegemaran aku. Cuma sedikit kesal di bahagian ending nya. Sad!! My lecturer already crying. Me? No, of course not. Cuma tidak puas hati sahaja. I'm seriously serious. (aku suka ayat ini)


p/s:- he shouldn't die JK. (won-won)

0 Comments:

Post a Comment