CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Tuesday, August 4, 2009

PC Fair ~ kembali

Huh, selamat.
Pergi pc fair ~ klcc with my friends and 1 stranger friend.
Nasib lah dia dapat kenal dengan orang seperti aku ini.
Stranger? confirm aku akan buat hal aku saja dan confirm juga lah aku tidak akan bercakap dengan mereka-mereka ini.
Cakap pun sekadar tegur-tegur biasa saja. Sekadar mahu mengambil hati.
Tidak mahu di cop sombong pula nanti.
Nah, akhir nya kau berjalan bersama kawan baru kau.
Aku pula berjalan bersama kawan-kawan lama aku.
Kau ke sana, aku ke sini. Hihi!!
Sory beb, kurang selesa lah hanging out with stranger ini.
Akward, weird!!
Tak kisah lah pasal stranger ini.
Yang penting aku dapat beli ape yang aku hendak beli.
Biar pun cuma 1 barang saja.
Dan lagi best, dapat makan 'roti boy'.
Gila, sudah lama aku tidak makan 'roti boy' yang di klcc ini.
Boleh kata antara perkara wajib bagi aku untuk beli 'benda alah' ini kalau aku ke klcc bersama teman-teman aku.
Especially with si 'najiban' and si 'natelah'. Hehe!!


p/s:- hajat mahu makan burger king, tidak jadi pula. Mahu mencuba sizzling di klcc. Kurang sedap. Hampeh!!

0 Comments:

Post a Comment