CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Saturday, June 6, 2009

Hari ini hari jumaat

Huh, hari ini rasa sedikit penat. Pagi-pagi lagi aku sudah keluar, ke stesen pekeliling. Jumpa adik, ambil barang. Petang pula, aku keluar lagi. Ke The Mines, ada book fair. Hajat mahu mencari buku, tapi tiada pula buku yang dicari. Sedikit kesal. Tapi tidak apa lah, dalam pada itu, sempat la juga aku dan si ayu (temanku) m'shoppingkan diri. Sales beb!! Memang crazy.

Esok pula, kakak mengajak aku ke rumah nya. Ahad ada kenduri kahwin katanya. Mahu mengajak aku sekali ke sana. Ok juga, kerana aku pun kebetulan agak suka makan nasi minyak ini. Maksud aku, nasi nya sedap. Aku suka lauk nya especially ayam masak merah/pedas. Sungguh menarik perhatian aku. Plus, aku sudah lama tidak bertemu sama Haziq Ashyyraf. Sudah besar, dengarnya sudah pandai ketawa. Hihi!! So adorable.






p/s:- jika aku mempunyai duit lebih

0 Comments:

Post a Comment