CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Thursday, May 7, 2009

joging, sihat kan badan

Rasa nya memang sudah lama gile aku tidak berjoging. Last time aku joging perhaps beberapa tahun lepas gamak nya. Entah, kurang pasti pula aku. Bila sesekali aku dapat berjoging, memang lain betul rasa nya badan aku ini. "Bernanah" juga la badan aku dibuat nya.


Tapi aku bukan lah berjoging seorang diri. Rasanya kalau seorang diri, sure aku tidak akan berjoging barangkali. Kalau seorang diri kurang feel pula rasa nya. Cadangan untuk berjoging ini pun datang dari abang aku. Kebetulan the day before kami berjoging, kami makan dengan berlebihan. Banyak dari biasa rasanya. 2 kali makan di kenduri kahwin saudara dalam 1 hari, di tambah makan makaroni special dan minum air-air yang manis. So, keputusan untuk berjoging itu adalah tepat sekali untuk kami.

Sekali sekala berjoging memang best rasa nya. Tapi, semput jugak lah aku sebab nak berlari keliling taman yang besar dekat kampung aku itu. Sambil-sambil main permainan yang ada dekat taman. Huh,syok jugak rasanya. Tapi sekali saja berjoging belum puas rasa nya. Kalau boleh aku mahu berjoging at least every weekends, tapi kesempatan pula yang tidak ada. Ditambah dengan teman yang tiada untuk menemani aku berjoging. Huh!!








p/s:- jom exercise sama-sama!!

2 Comments:

  1. Anonymous said...
    aku pon joging gak....tapi sebulan sekali....hahahaha



    aku....fatin
    Pa'e said...
    hahaa..ok la 2 sebulan skali..
    dari aku nie setahun skali pn lom tentu..hehe

Post a Comment