CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Monday, May 4, 2009

kalau hari tu, aku makan spaghetti hasil buatan sendiri..kali ini aku beralih arah pula..makaroni pula yang menjadi sajian.. ya, makaroni!!
last time aku makan makaroni adalah beberapa tahun lepas agak nya.. maklum lah, makaroni bukan lah sajian favorite ku.. jadi nafsu untuk makan pun kurang ada gamak nya.. cadangan untuk masak makaroni ini bukan lah datang dari kepala otak aku, tapi sebalik nya datang dari kepala otak abang ku.. dia pun sekarang sudah pandai hendak bermain masak2..belajar dari ibu sahabat nya barangkali..

kalau hendak ikut kan hasil nya, of course lah menjadi..plus, kami masak sendiri ikut bahan2 sendiri..senang cakap, main belasah sahaja memasuk kan bahan2..mahu mencuba sesuatu yang baru kata abang aku..tidak mahu mengikut bahan2 asal yang sepatut nya di masuk kan semasa memasak makaroni...

hasil nya:-


(hah, ini lah hasil hand made makaroni special dari aku, abangku dan tunang nya + ibu ku yang turut membantu)




p/s:-yang ini lagi sedap dari yang sebelum nya kata ibu ku..








0 Comments:

Post a Comment