CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Wednesday, April 22, 2009

Dia muncul kembali

Ah, dia mula buat hal lagi.
dia muncul kembali.
dia sangat alahan dengan semua benda buat masa ini.
mungkin kerana terlalu banyak benda yang
dia ingin kan.
lalu
dia mula buat hal lagi.
seperti tidak mahu aku terus berkhidmat pada nya.

memang sejak azali
dia jadi begini.
aku tidak pasti kenapa.
tapi yang pasti,
'things happen for reason'.
itu apa yang orang selalu cakap.
tapi aku tetap percaya padanya.

sekarang
dia merasa tidak selesa dengan keadaan dirinya.
ironik nya,
dia tidak boleh makan rambutan.
logik nya??aku sendiri tidak pasti.

tiada ubat untuk
dia.
kerana ia akan sembuh dengan sendiri.
dan kerana itu juga,
dia boleh datang dengan sendiri nya.
mungkin juga selamanya begini.
ah, aku sendiri tidak tahu!!


p/s:- aku harap dia sembuh selamanya!!

2 Comments:

  1. Lady D said...
    u sakit ape ni??
    u jgn buat i risau tau..
    u xpyh publish comment i ni..
    i x suke org tau skandal kite..
    Pa'e said...
    wakaka...

Post a Comment