CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Wednesday, April 22, 2009

Selesai sudah.

finally!!akhirnya!!
selesai sudah aku menonton 1 cerita.
yang mana ia juga dikategori kan sebagai drama bersiri.
drama yang episod nya mencecah ratusan episod.
aku sendiri tidak tahu berapa ratus episod drama ini.

aku sepatut nya tidak menonton cerita ini dan drama begini.
tetapi akhir nya aku kalah.
aku kalah kerana sewenang-wenang nya dipengaruhi oleh seseorang.
seseorang yang memang setia menonton drama bersiri ini.

cerita apa??drama apa??
cerita bersiri telenovela.
yang pasti bukan drama tempatan.
itu yang tidak sepatut nya berlaku.
mengagung-agung kan cerita luar tempatan.
sampai kan aku sendiri pun turut dipengaruhi untuk menonton nya.

ya, itu lah dia cerita yang bertajuk Marina.
yang disiar kan di tv tempatan.
akhirnya tamat juga drama ini.
yang sememang nya terlalu banyak drama yang cuba diketengah kan.
yang mana, ia berakhir dengan kurang jelas.
tetapi juga berakhir dengan kegembiraan.

yang pasti, cerita baru akan disiar kan pula selepas ini.
dan yang pasti juga aku tidak sama sekali tertarik untuk menonton nya lagi.
apatah lagi yang episod nya aku cukup jelas.
cukup jelas kebarangkalian nya sampai beratus episod.


p/s:- adakah aku sudah berubah??!!

0 Comments:

Post a Comment