CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Tuesday, April 21, 2009

Pasta Pulak!!!

aku x tau kenapa sejak 2/3 menjak nie aku macam suke nk "main masak2" jek..
buang tabiat ke aku nie?? aku pun perasan gak yang aku asyik nak makan itu dan ini aje..aku pn x paham gak dengan diri aku nie..

da lame x balik kg ku yg t'cinta dekat temerloh tu..huhu, yela ari tu cuti seminggu pun aku x balik kg..lepak rumah kakak aku kat putrajaya..nasib ade rumah tumpangan..hihi!!senang coz dekat dgn aku..bangi dgn putrajaya tu ape ade hal sangat kn..haha

baru2 nie balik kg, teringin nak masak pasta la kunun..alasan aku masak pasta nie sebab aku tgk iklan kat tv (amaran kerajaan, tv mmg mudah utk m'pengaruhi anda), da buat aku t'liur plak..haha..

so, aku pn dengan "perasan" pandai masak, try la masak..x tau nk cakap jadi @ x..pada aku sure jadi jek..haha..aku pn main blasah jek masak pasta nie sebenar nye..

hasilnya:-



hand made pasta..blasah jek, padahal lain je dari original pasta..haha!!


p/s:- belom cuba belom tahu!!

0 Comments:

Post a Comment