CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Wednesday, July 8, 2009

Servis Gigi

Semalam ke klinik untuk servis gigi.
Sekarang gigi rasa pelik, kusut pula rasa nya gigi ini.
Yang best nya, bukan sebab gigi.
Tapi sebab doktor nya.
Very charming and kacak. Hehe!!
Well, it's a normal thing.
Aku kan perempuan!!
Masih aku ingat ayat ini.
Dari seorang teman aku.
He's very understanding.
Die selalu akan cakap "ala, normal lah. Ko kan pompuan".
That's why aku tak ada masalah @ malu hendak bercerita apa-apa sahaja kepada beliau.
Sebab dia seorang yang sangat terbuka.
Very supporting. Seorang kawan yang sangat rapat.
Tapi sometimes menyakit kan hati jugak. Hehe!!
Normal things lah dalam berkawan.
Anyway, back to the story.
Aku macam sudah tergoda saja dengan beliau. Heh!!
Normal things lagi.
Hampir-hampir lupa terhadap "MS". Oops!!
Tapi bukan sampai keterlaluan lah.
Mana aku tahu status doktor tersebut.
Kalau suami orang, gotta go lah.
Doktor tersebut tersangatlah muda dari segi penampilan nya.
Dari pemerhatian aku, belum mencecah 30an barangkali.
Tapi, whatever lah.
Aku tergoda sekejap saja.
Sekarang muka nya pun aku sudah tidak berapa jelas.
Tapi kalau jumpa lagi, terus akan ingat kembali.
Dan semesti nya rasa seronok kembali.
Dan tiba-tiba badan terasa gatal.


p/s:- adik anis cakap, kakak ini sudah gatal!! Well, umur sudah cukup matang untuk menjadi gatal lah anis. Anyway, memang suka itu doktor gigi!! Kehkehkeh!!

0 Comments:

Post a Comment