CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Thursday, June 25, 2009

Thank You Everybody!!

HAPPY BIRTHDAY TO ME!!!

Hari ini umur ku sudah menginjak ke 1 tahun lagi. Sudah 24 tahun rupa nya umur aku sekarang. Tapi tidak apa lah, age is just a number!!. Itu lah apa yang orang selalu cakap kan. Tak penting pun semua itu pada aku. Yang penting sekarang aku sudah masuk ke 1 lagi fasa baru dalam hidup aku. Kebetulan pembelajaran aku juga sudah tamat. Sebenarnya aku sendiri yang mahu menamat kan pembelajaran aku. Cukup lah sampai setakat ini sahaja. Aku sudah tidak mampu untuk mentelaah buku-buku lagi barangkali. Sebenarnya aku sudah malas hendak berfikir dan membaca untuk menjawab segala exam, test, quiz. Tapi aku suka membaca untuk pengetahuan ilmu aku. Bukan buku-buku business aku lah yang pasti. Apatah lagi buku ekonomi yang memang tiada istilah hiburan langsung pada aku. Memang aku tidak boleh terima matapelajaran ini walau 10 kali aku belajar sekali pun.

Apa-apa pun aku hanya ingin mengucap kan TERIMA KASIH yang tak terhingga kepada sahabat, teman, kawan-kawan aku samada yang di kenali mahupun tidak di kenali kerana wish birthday kepada aku melalui laman sesawang aku. Appreciate sangat-sangat kepada anda semua. Terima kasih lah kepada pemberi kek dan juga kad graffiti di facebook. Very cool & creative!! Hehe!! Masih happy walau pun gementar untuk perjuangan terakhir esok. All the best to me for tomorrow.


p/s:- Banyak dapat "hadiah" hari ini.Thanks y'all!! ~apek, thanks 4 the video..cute seyh!!~

0 Comments:

Post a Comment