CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Sunday, September 6, 2009

Hope

Harapan tipis??
Mungkin!!
Tapi mungkin juga tidak.
Aku suka 'episod' ini.
Kerana memberi aku sedikit harapan.
Walau pun sedikit, tidak semestinya harapan tipis akan berakhir dengan kekecewaan.

Mahu berusaha supaya harapan yang tipis menjadi lebih 'tebal'.
Tetapi aku tidak tahu macam mana cara untuk 'menebal' kan harapan yang tipis itu.
Mungkin sebab aku tidak berani mencuba.
Ah, aku!!
Wanna give it a try!!
I don't think so.
Tiba-tiba saja aku menjadi 'pemalu'.
Macam mana??


p/s:- can't wait. My name is there already!!

2 Comments:

  1. Lady D said...
    wut telah happening???
    Pa'e said...
    u, wat mase nie i x leh nk cite kat u lg..
    sbb bende lom jadi, klu da jadi i gtau u dari a-z okay..hehe

Post a Comment