CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Sunday, August 9, 2009

Maxis Centre

Sepanjang aku menetap di Midvalley, K.L ini tidak lah pula aku tahu ada Maxis Centre di sana. Ingat mahu ke KLCC saja pergi ke Maxis Centre. Ayu, telefon nya hilang pula. Macam mana boleh hilang pun aku tidak pasti. Ayu sendiri pun tidak pasti, apatah lagi aku. Haha!!
Kawan pernah cakap di Midvalley ada Maxis Centre. Tapi aku agak hairan sebab sepanjang aku menghabiskan duit di sana tidak pernah pula aku jumpa centre nya. Cari dan cari dan bertanya, rupanya Maxis Centre berada di The Garden Mall. Bersebelahan dengan Midvalley Mall. Maknanya ia bukan lah berada di Midvalley. Aisey my friend, Lu orang sudah salah kasi info lah. Nasib lah aku mahu juga cuba untuk mencari centre nya di Midvalley. Malas mahu jalan jauh-jauh sampai KLCC. Tapi ada bagus nya juga, lagi pun aku sendiri tidak pernah ke The Garden. Tapi bab garden-garden ini memang bukan tempat aku lah. Bukan sebab mahal, branded dan sebagai nya. Tapi, boring!! Serius bosan tempat nya. Huh!!

p/s:- Kesian si Ayu, sudah 2 kali telefon dia hilang.

2 Comments:

  1. Anonymous said...
    ko nih kuat betol berjalan..kesana kemari....

    aku
    Pa'e said...
    biase la aku..cam x biase jek ko nie fatin oi..
    ape kes!!!hehe

Post a Comment