CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Sunday, May 24, 2009

Best, Lagi Teruja, Lagi Overexcited, Lagi Extraordinary, Tak speechless Lagi, Lagi Happy Lebih..
Rasa berbaloi-baloi bila dapat jumpa berbaloi-baloi hari ini..
Hoi, sehari suntuk layan lagu dia semalam..aku gila!!
Magik, dia muncul depan mata pula hari ini..
Sungguh berbaloi-baloi rasa nya..
(Wanie boleh cakap berbaloi-baloi pula dekat dia, haha!! mahu gelak puas hati)
Kasi aku Suralaya Dalam D Major 100 kali..layan sampai tidur lena, baru rasa puas..
Oh, komposer nya aku kagum..patut lah aku jadi begitu..

Rasa lagi best bila dapat tiket wayang percuma..
Ah, lagi sekali rasa berbaloi-baloi yang teramat hari ini..
Mahu tiket wayang percuma? pergi saja beli coklat kitkat..
Memang berbaloi-baloi, tiada rugi. Betul. Tiada tipu.
Syiok.....Layan "Nite At The Museum 2"..Lakonan Ben Stiller & Amy Adams..
Lawak nya boleh merosakan usus aku dan rakan-rakan..
Ah, kenapa tiada cerita tempatan yang boleh membuatkan aku merosakan usus seperti ini..
Selalu mengecewakan aku apabila menonton filem tempatan..
Maaf, jangan salah kan aku kalau aku tidak mahu menyokong industri tempatan..
Salah kah aku? Well, aku telah di beri pilihan..So, i made my decision..
(Hoi aku!!apa yang di mengarutkan ini, aku tidak mahu menjadi tukang karut. Sori!!)
Jom layan filem luar negara. Ah. Aku tidak berbangga. Cuma sedikit rasa puas bila tengok sesuatu yang berbaloi-baloi. Itu saja!!


maaf nath, muka separuh saja.



orang di tengah saja yang untung, muka penuh. tidak adil!!


sudah lama tidak menonton filem.


p/s:- Suka aku, suka dia, suka kamu, suka semua!! tiada pakai buang..maaf, tiada kena mengena. Sengaja mahu menulis. Perhaps!!

2 Comments:

  1. Anonymous said...
    apa yg berbaloi-baloi tuh...?? tak paham aku....

    aku Laa...fatin..
    Pa'e said...
    hehehe..
    xde ape la fatin..
    org2 tertentu saje yg phm..
    x penting pn..
    nnt aku gtau ko ek..
    da lame x gosip ngn ko kn..
    haha..

Post a Comment