CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Wednesday, April 8, 2009

Melepak di Putrajaya

baru2 nie aku lepak kat putrajaya seminggu..(rumah kakak aku la)..sambil2 beramah mesra dgn si haziq..hehe..

si Wan plak igt aku g "honeym00n"..ape kejadah nye la aku nk g honeym00n kat Putrajaya..nate si Wan nie..klu nk agak pn, agak la bnde la..aku g jalan2 ke, makan angin ke, angin makan aku ke ape ke, nie honeym00n plak..aku nie da kawen ke??hahaha..lg 1, ape yg ade kat Putrajaya 2 smp aku nk kene honeym00n ke sana??!! klu ckp Pulau Tioman ke, Sabah ke, ade la jugak logik nye..sambil cuti2 Malaysia lg 1, bukan aku x biase ke Putrajaya nie, da terang2 Bangi n Putrajaya 2 dekat yg amat..nate lg sekali utk si Wan..haha..

tp sebenarnye bukan 2 yg aku nk cite kat cnie..aku nk cite psl bnde lain..sambil2 melepak kn diri kat Putrajaya nie, aku siap blaja main masak2 lg tanpa di sedari..yela, aku nie mmg suke main masak2, cume x reti jek..haha.. baru2 nie aku g m'shopping kn diri ke Alamanda, tp bukan shopping baju, kasut n sebagai nye..aku shopping barang masak..kunun2 mlm 2 aku nk masak spaghetti bolognese la..(cadangan dari abg aku)?..kebetulan abg aku pn ade dtg melepak kn diri kat rumah kakak aku nie..kire p'jumpaan adik bradik la..cume adik aku jek yg missing..kesian!!haha.. aku mmg suke yg amat mkn spaghetti nie..favorite ma..aduish, meleleh da aku nie.. 1st time aku masak spaghetti nie..x sangka plak jadi..jgn kate jadi jek, rase nye pn marvellous tau..(bak kate abg aku)..hihi..mu jgn jeles Lady D..kehkehkeh!! nie pn aku blaja ngan abg aku masak spaghetti nie..siap ngan tunang die skali ade.. sejak2 Mr.Apiq nie blaja masak spaghetti ngan mak member die, trus die m'praktikkan kat tunang die n kat aku skali..rupenye senang yg amat masak nye..aku jek yg x tau selama nie..yg aku tau order kat kedai jek..nie da reti wat, sure pas nie aku wat sendiri jek..x yah beli2 kat luar da..kdg2 aku siap tapau lagi spaghetti kat Pizza Hut 2 klu da rase ngidam sgt nk mkn spaghetti..hihi..

besides that,aku ade blaja masak bnde lain jugak..Nasi Tomato..sebelom nie bkn xtau wat, juz x penah wat sndr jek..slalu nye pn aku tlg mak aku yg masak, tp tlg tgk je la..wahaha..tp mmg la senang masak nye, cuma antara sedap n x sedap jek..hehe..





(hah, nie la spaghetti yg aku masak 2..tp gmbr nasi tomato x sempat k amik..sbb lapor yg amat time 2, trus melantak tanpa menoleh kiri dan kanan..hahaha..)

p/s:- sronok main masak2 nie..sbb leh mkn slalu..haha!!

2 Comments:

  1. peyus said...
    eceh! spagheti..
    mee goreng biase dh la..
    nk b'spagheti2 lak..haha!
    Pa'e said...
    ala, klu stakat mee goreng ko pn reti masak kot..cume aku jek yg x reti..haha..
    skali skala western sikit ape de hal..
    hihi!!!

Post a Comment