CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Monday, March 16, 2009

Yin!!??Hidaya Azrine..member aku time skolah menengah kelas 4/5 Jupiter..haha!!
x sangka la pulak die leh call aku..agak t'kejot la jugak..same jek cam aku t'kejot gile bile si Wan Hazwan call aku last couple of week kot..hehe..(x igt da aku bile si Wan nie call aku), 2org dak nie aku da lost contast n x jmpe da pas hbs skolah dulu..

klu penah jmpe pn ntah tahun bile pn aku x tau la..x igt..x sangka plak dieorg nie bole igt aku lg..siap call2 lg..ahaks!!!..

alkisah nye, pas Yin call aku mlm smlm (b'samaan dgn ari ahad 15/3/09) (cewah, siap kasi tarikh lg) kiteorg pn janji la nk kuar ari nie..kat area2 bangi nie jugak la..kebetulan rumah nenek si Yin nie kat cnie jugak..x jauh ngan aku..dekat sesangat..kat Fasa 1 (bangi) klu x silap aku la..Fasa 1 nie ade org pggl seksyen 15 gak klu x silap aku skali lg..haha..aku pn dgr2 org ckp jek..aku bukan tau name2 jalan nie..slalu main blasah jek..haha..tp aku tau la area2 Fasa 1 nie coz dekat ngan aku..so, Yin nie pn amik la aku ptg td..kiteorg kuar g makan jek coz die pn x leh lame2 lepak ngan aku..ade hal gak..tp "ape yg penting, kerjasama"..haha..eh, xde la..aku nk ckp yg penting si Yin nie yg blanje aku..wahaha..kiteorg g lepak kat Mcdonald dekat PKNS bangi..sesape dok bangi nie dieorg tau la..

kiteorg borak2 pnjg, cite2 psl dak2 time skolah dulu..siap call member2 kiteorg lg..si Intan N si Effa..(aku nie mmg suke nk m'bahasa kn name org dgn p'kataan "si"..hehe)..2-2 best friend aku nie pn da kawen..t'kejot dieorg bile kiteorg call..x sangka sbb aku leh kuar ngan si Yin nie..ye la, si Yin nie asal pn mmg org K.L..cume time skolah dulu die pindah Temerloh jap skolah same ngan kiteorg, 1 kelas..pas 2 jadi geng kiteorg..haha..

skrg si Yin da pindah K.L balik, so da x jmpe la member2 skolah dulu..sedang kn aku yg dok Temerloh sndr pn jarang2 jmpe..klu jmpe pn time raya jek la..hihi.. ramai member2 kiteorg da kawen and beranak pinak..haish!! sampai si Yin pn t'kejot dgr bile aku gtau die ramai geng2 kiteorg da kawen..maklum la, si Yin nie da lost contact gak ngan member2 lame..die dapat no. phone aku pn dari si Wan..yg si Wan plak dpt no aku dari si Hafiz..(argh, hafiz lg..sengal)
amboi, main passing2 no plak dieorg nie..nsb x buat no ekor jek..haha..mane tau kot2 lucky no ke..wakaka..

seronok nye dapat jmpe member2 lame nie..especially member time skolah menengah dulu.. ye la, sepanjang aku blajar nie paling best time skolah menengah la aku rase..sbb time skolah menengah nie aku agak nakal la jugak..lg 1 sbb aku pn lom matang lg kn time 2, so nk wat ape2 pn x pk pnjg..haha...tp, bkn wat bnde2 x elok la..mksd aku, nk wat2 bnde nakal nie main slamber je la..skrg nie da besar + matang leh pk sendiri la kn ape yg bole wat and ape yg x bole wat..Lu pk la sendiri!! haha..klu time skolah dulu main redah jek, x pk kesan nye klu aku wat bnde2 "kureng" sikit nie..wah, cam aku penah wat bnde jahat "besar" jek..tp xde la smp cam 2..juz bnde2 biase yg dak2 skolah slalu wat la..kene kn org sikit2 + byk2 + lari dari skolah pas 2 g makan kat kfc, si Yanti blanje..haha..(i still remeber that moment, lawak gile rase nye)..

erm, back to Yin's story, die skrg da makin cun..kate nye "i'm back to single and available"..(kita serupa)..haha, nk nyanyi plak dah aku nie..bawak kereta pn cam ganazz jek si Yin nie..Wah gitu!! haha..

kat bawah nie ade gmbr die..malu2 lak si Yin nie nk amik gambor..bkn dulu mmg die suke amik2 gambor ke?? ke da t'balik ngan aku??aku plak yg suke nk amik2 gambor skrg nie..maklum la, photographer da ade..ape lg, amik kesempatan la..bukan b'bayar pn..wahaha..nate aku nie!!!huh..hihi..




(hah, nie la Yin..malu2 plak si Yin nie nk amik gambor sambil2 mkn ayam goreng..cam upin n ipin plak suke ayam goreng nie..haha)


(nie jek la yg aku makan - Fillet O Fish, favorite aku tue!!) hihi..


(sape plak dak kecik nih??!!tibe2 nk enterprem plak, sebenar nye nie la anak si Effa, best friend aku time skolah dulu..cam belangkas kiteorg time skolah dulu, dimane ade Effa, di situ ade aku, "si Pae".. smp masok kolej pn same2 time diploma dulu..huhu) gambar nie effa send kat aku pas aku n Yin call die td..hehe..



p/s:- rase lain plak mkn kat mcd nie time org tgh dok boikot product israel pas2 kes perang kat gaza ari 2..tp, si Yin nie da bawak aku ke sinun, aku ikot je la..nk plak die yg blanje..haha..

2 Comments:

  1. Anonymous said...
    wahhh...bestnya jumpa member lama....member2 ko ramai jugak yang dah kawen ekk....ko bila nak menyusul????tak sabar lak aku nak tgk 'turn' ko...heheheheh

    aku laaa....FATIN
    Pa'e said...
    eh..eh..
    aku plak..
    ko la dulu..wakaka..:h:

Post a Comment