CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Friday, March 13, 2009

EiffeL...Pa'e in Love..

*jatuh cinta lagi..
lagi2 ku jatuh cinta..
aku jatuh cinta..
kepada...(pinjam lagu matta jap)




eiffel...i'm in love...haha..kat sape erk???huh, mane leh gtau kat sape "i'm in love with"..yg penting aku mmg da jatuh ati kat mamat nie..(ape yg penting, kerjasama!!) hah, kn aku plak yg nk menyanyi..aku mmg da gile2 jatuh cintan ngan makhluk tuhan paling x berapa nk seksi nie..haish!!haha (yg seksi cume sorg makhluk tuhan nie jek - noi)ampun!!haha..


sape mamat nie sebenar nye??and cam ne die leh wat aku jatuh ati kat die??selama nie aku tgk die biase2 jek..jgn kn kate nk ade feeling, nafsu pn xde kat die bile tgk die..nk plak bile die org johor + jawa..wakaka, jahat ayat aku nie..eh,xde la..joking jek..aku suke org johor ape..apatah lg member2 aku ramai org johor..(mmg aku nk kene blasah free ngan "jessica alba" pas nie..hehe) tp, camne skrg nie plak aku leh tetibe jatuh ati bangat kat mamat nie..??yg penting name die bukan mamat ok..(ape yg penting, kerjasama)huh, nk menyanyi lagi..nate sokmo!!ampun sekali lg..


ape yg tlh m'buat kn aku jatuh ati kat mamat nie??erm, alkisah nye aku tgk die menyanyi 2 la psl..sebelum nie die ade menyanyi gak, tp aku cam biase2 jek..just ckp suara mamat nie not bad la..kire ok la..tp, bile aku dgr skali lg die menyanyi baru2 nie, adush....gilak..jgn kate cair, da meleleh kot aku dibuat nye..(haha, poyo + sengal)..sure mmg aku suke + jatuh ati + jatuh cinta and etc..haha..


p/s:- to "jessica alba", mu jgn marah aku apatah lg nk m'gelak kn aku walaupn mu kenal and tau sape mamat yg aku maksud kn nie..kepada sesape yg x kenal and x tau..hah, Lu pk la sendiri..!!adios.. ( nie lom lg dgr aku menyanyi style lady gagak..opps..haha)


4 Comments:

  1. Lady D said...
    eeii..aku x bleh blah la ngan mu ni miss pa'e..
    aku x heran+ x marah mu suke kt budak rendang yg bername shuib ni..(btoi ke?)..tp aku rse nk jadi incredible hulk bile aku rase title post mu ni hakmilik kekal aku..dh berkali ku kata,hanya kau yg ku puja..halamak,lagu c rafar la plak..aku rase aku bg ayat mu time ym ngn mu..tol x miss pae..nate mu,kene dpt royalti nih..tp xpe la..ape yg penting?? kerjesame...
    Pa'e said...
    ye la, kn aku da ckp aku nk gune title mu smlm..
    sure royalti mu dpt punye..
    kite share...kn "jejaka x brape nk idaman ku" nie tgh hot di perkata kn skrg nie..nnt ade untung kite share la sesame..wakaka..

    (nsb mu pndi teka sape mamat 2) + (pedulik hape aku die rendang) + (yg penting, aku suke die..ape yg penting kerjasama!!!)
    Anonymous said...
    bila ko sebut "ape yg penting?? kerjesame.."
    tetiba aje aku teringatkan Wonderpets..
    huhuhuh

    akuLaaaFatin
    Pa'e said...
    tau xpe..mmg 2 la tujuan aku pn..wakaka..
    "amiera" suke tgk wonder pets x??
    ke ko yg tgk..haha.. :e:

Post a Comment